Singapore + eerste dagen Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Ruth Engels - WaarBenJij.nu Singapore + eerste dagen Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Ruth Engels - WaarBenJij.nu

Singapore + eerste dagen Melbourne

Blijf op de hoogte en volg Ruth

21 September 2012 | Australië, Melbourne

Hallo Allemaal,

Na lang wachten is dan toch eindelijk mijn reis begonnen! Na een super afscheidsfeest met vrienden en familie, kon ik die zondag daarna dan eindelijk vertrekken.
Mijn eerste vlucht was 12,5 uur maar ging heel snel voorbij want denk dat ik zo'n 8 uur geslapen heb. Aangekomen in Singapore ben ik met de metro richting Chinatown gegaan, waar ik afgesproken had met Johnny, die ik in het vliegtuig heb leren kennen. We hebben samen door Chinatown gewandeld en daar lekker op een terrasje gezeten. Maar aangezien het echt heel warm en benauwd was (om 6uur ’s morgens al 27graden) zijn we ‘s middags bij zijn hotel gaan zwemmen, dit was heerlijk verfrissend.
‘s Middags ben ik zelf verder gegaan richting Marina Bay Sands gegaan, hier heb ik wat rondgelopen en gekeken of ik op het hotel kon komen voor het uitzicht over de stad. Dit was mogelijk als je er 20 dollar voor wou betalen, maar je mocht alleen in de hoek komen voor toeristen. Je had verder geen toegang tot de bar of het zwembad. Heb uiteindelijk besloten om dit niet te doen. Daarna ben ik weer met de metro terug gegaan naar het vliegveld waar ik wat gegeten heb om daarna weer verder te vliegen.
Ook de 2e vlucht ging erg snel, want ook hier heb ik weer veel geslapen en deze was maar 7,5 uur. Aangekomen in Melbourne stond Kate me op te wachten. We zijn eerst naar huis gegaan zodat ik me even op kon frissen en om te ontbijten. Daarna zijn we naar Chadstone gereden naar een hele grote shoppingmall, hier hebben we wat gewinkeld en geluncht. Daarna zijn we naar huis gegaan en hebben we niet veel meer gedaan als geslapen, had een beetje last van een jetlag.
De volgende ochtend zijn we naar de sportschool gegaan waar de tante van Kate les geeft en hebben we meegedaan met de pumpclass. ’s Middags zijn we Melbourne ingegaan, maar onderweg naar de stad hebben we een ongeluk gehad, er was bij de verkeerslichten een vrachtwagen achterop ons gereden. Gelukkig viel het allemaal heel erg mee en hadden we alleen blikschade. Nadat we door de stad gewandeld hebben zijn we terug naar huis gegaan, om daarna met de tram terug naar de stad te gaan. We zijn gaan eten in Chinatown, wat overigens erg lekker was. ’s Avonds zijn we een beetje op tijd terug gegaan omdat Kate de volgende dag moest werken.
Gisteren heb ik niet heel veel gedaan, eerst lekker uitgeslapen, daarna even naar de winkels geweest aan de overkant van de straat en boodschappen gedaan om vanavond een echte Nederlandse ovenschotel voor Kate te maken. En niet te vergeten heb ik muffins voor Kate en Emma gemaakt, omdat ik dat de laatste tijd nog niet genoeg gedaan had.. haha.
Op dit moment ben ik bij de Ikea aan de overkant van de straat een cappuccino aan het drinken omdat Kate en Emma geen internet hebben, had ik hun Wi-Fi nodig om mijn verhaal online te zetten.. haha.

Tot snel..

  • 21 September 2012 - 10:26

    Pap En Mam:

    Ha Ruth,

    Fijn dat de reis goed is verlopen en dat je hebt kunnen slapen. En vind jij Chinese eten daar lekker?

    Veel plezier.

    groetjes,

    pap en mam

  • 21 September 2012 - 17:00

    Goscha:

    Wat leuk je eerste verhaaltje:D:D

    Heel veel plezier nog en ook met kate..:)
    Ik kijk uit naar je volgende verhaal, en onze skype date;)

    Veel plezier en geniet he!!

    X gosch

  • 22 September 2012 - 01:00

    Sjoerd:

    Zo te lezen gaat het je goed down under, had ook niet anders verwacht! veel plezier!

    Gr Sjoerd

  • 22 September 2012 - 19:53

    Henk, Melissa En Mike:

    Leuk verhaal Ruth.
    We zijn blij voor je dat het je heel goed gaat, we blijven je volgen.
    Groetjes uit Kessel.
    Henk, Melissa en Mike

  • 23 September 2012 - 09:56

    Linda Van Diessen:

    Hey Ruth, wat een super leuk verhaal! Je bent nog maar een week weg maar al veel meegemaakt...leuk zeg! Heel veel plezier en we kijken uit naar je volgende verhaal... Good luck voor 1 oktober ;) haha. Groetjes, Linda en Bas

  • 23 September 2012 - 18:29

    Miranda Hochstenbach:

    Ha Ruth,

    Zo te lezen verloopt het allemaal voorspoedig die reis van je.
    En je geniet er wel van want dit was wat je zo graag wilde.
    Ik zal je graag volgen en heb me hiervoor aangemeld.

    Vele lieve groetjes Miranda Hochstenbach

  • 25 September 2012 - 09:29

    Marielle Hamersma:

    Hallo Ruth,

    Wat fijn dat je een goede reis hebt gehad!! Hier gaat alles zijn gangetje je muffens missen we zeker. We wensen je nog veel reisplezier!

    Groetjes Team A3 Camillus

  • 27 September 2012 - 10:10

    Jose Melger:

    Hoi Ruth,
    Voor velen een droom....wow...geniet ervan in het verre Nieuw-Zeeland, het zal vast een onvergetelijke tijd worden......
    Groetjes Jose

  • 27 September 2012 - 10:10

    Jose Melger:

    Hoi Ruth,
    Voor velen een droom....wow...geniet ervan in het verre Nieuw-Zeeland, het zal vast een onvergetelijke tijd worden......
    Groetjes Jose

  • 28 September 2012 - 16:37

    Mieke Peeters:

    Hallo Ruth,

    Gelukkig heb je een goede reis gehad en heb je veel kunnen slapen in het vliegtuig.
    Geniet van de komende tijd en ik blijf je volgen.

    groetjes,
    Mieke

  • 01 Oktober 2012 - 22:03

    Tillie Gielkens:

    Hoi ruth, wat leuk dat ik je zo kan volgen en een beetje van je reis kan mee genieten. Ik heb heel veel respect voor je , dat je dit allemaal doet.geniet van je reis .groetjes, Tillie gielkens

  • 02 Oktober 2012 - 18:03

    Johnnyy:

    Zooo mijn naam in je eerste verslag,!!
    haha
    Leuk zoo je eigen Site!!
    xx

Tags: Singapore

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ruth

Actief sinds 10 April 2012
Verslag gelezen: 542
Totaal aantal bezoekers 8809

Voorgaande reizen:

16 September 2012 - 30 November -0001

100% mijn reis

Landen bezocht: